Tematikus felkészítő és személyes hatékonyság fejlesztő tréning
A program tartalmából: A marketing kommunikáció elemei, a személyes eladás jelentősége.
A fogyasztói magatartás és az azt befolyásoló legfontosabb tényezők.
A tréning során nem hagyományos ismeretközpontú képzés folyik, hanem készségek képességek fejlesztése a pszichológia és a pedagógia eszköz és módszer rendszerével.
Előkészítő munkák
A megrendelő vállalat profiljának megismerése, feladatai, céljai és napi gyakorlatának feltérképezése.
Egyéni beszélgetés a cég vezetőjével, (kontakt személy közreműködésével) terveiről, elképzeléseiről, rövid- és hosszú-távú célkitűzéseiről, munkatársakkal szembeni elvárásokról, és az adott képzési- tréningprogram helyéről szerepéről a vállalati célok elérésében.
Beszélgetés a tréning résztvevőivel (a tréning tematikában szerepel) a tréninggel kapcsolatos elvárásokról, az eddigi oktatásokról, megoldandó napi feladatokról, melyek a tréning tematikájába beépíthetők.
Fontosnak tartjuk, és hangsúlyozzuk, hogy a tréninget követően a kialakult konstruktív kapcsolat nem szűnik meg a megrendelővel, hanem mind a vezetőnek, mind pedig a résztvevőknek visszajelzést adunk, melynek során: írásos visszajelző értékelést állítunk össze a részvevők értékeléseinek nyomán, szóbeli értékelést és tájékoztatást nyújtunk a program eredményeiről, szükség esetén további képzési programokra teszünk javaslatot, illetve lehetőség van egyéni akciótervek kidolgozására.
A résztvevők a tréning tematikájában szereplő témaköröket a trénerrel szoros interakcióban, aktív együttműködéssel, gyakorlati feladatok megoldásán keresztül sajátítják el.
A képzést minden esetben eredményességet és megelégedettséget ellenőrző kérdőívek kitöltésével zárjuk, amelyben a résztvevők kifejthetik véleményüket, megtehetik javaslataikat
A képzési idő szükséglete: 2 x 8 óra, kettő egymást követő tréning nap
A képzés formája: egyéni jelentkezés alapján, illetve vállalaton belüli formában
Hírek